Είναι Αισθητηριακό ή Συμπεριφορικό;

Ημερομηνία Έναρξης
Ημερομηνία Λήξης
Τιμή
Σάββατο, 15 Ιουνίου 2024
Δευτέρα, 17 Ιουνίου 2024
580,00€ (έκπτωση μέχρι 30-04-2024)
Εγγραφές μέχρι
Χώρος
Τετάρτη, 12 Ιουνίου 2024
650,00€ 990

Είναι Αισθητηριακό ή Συμπεριφορικό;

Είναι πιο Περίπλοκο από Αυτό!
Εντοπισμός, Αξιολόγηση και Παρέμβαση Προβλημάτων

Η ανάλυση της υποκείμενης λειτουργίας των σύνθετων συμπεριφορών και ο σχεδιασμός ολοκληρωμένων προγραμμάτων παρέμβασης, για να βοηθηθεί το άτομο ώστε να λειτουργήσει αποτελεσματικά, απαιτεί προηγμένες γνώσεις επικοινωνίας, αισθητηριακής επεξεργασίας, συμπεριφορικής και ψυχικής υγείας και αναπτυξιακών διαταραχών. Οι συμμετέχοντες θα χρησιμοποιήσουν νέα πρωτόκολλα που βασίζονται σε Πρακτική Βασισμένη στην Τεκμηρίωση, συμπεριλαμβανομένης της Λίστας Παρέμβασης Προκλητικής Συμπεριφοράς, του Φύλλου Εργασίας Ανάλυσης Συμπεριφοράς και των Κατευθυντήριων Γραμμών Πρακτικής ΕΘ.

Εισηγήτριες:

  • Betty Paris, PT, M.Ed., C/NDT
  • Carolyn Murray-Slutsky, MS., OTR, C/NDT, FAOTA

Γλώσσα Σεμιναρίου:
Αγγλικά. Θα υπάρξει σύγχρονη μετάφραση στα ελληνικά με ανάλογη χρέωση (δείτε ενότητα Δίδακτρα)

Διάρκεια Σεμιναρίου:
Τρεις (3) ημέρες. 15-16-17 Ιουνίου, 2024
8:30-4:30 καθημερινά, με ένα διάλειμμα των 60 λεπτών και δύο διαλείμματα των 30 λεπτών το καθένα.

 Συνολικές Διδακτικές Ώρες:
30 ώρες ή 3,00 CEUs (μόρια συνεχούς εκπαίδευσης) εγκεκριμένα παγκοσμίως από τον Αμερικανικό Σύλλογο Εργοθεραπείας (ΑΟΤΑ). Για την απόκτηση πιστοποιητικού παρακολούθησης και των μορίων απαιτείται η πλήρης παρακολούθηση των ωρών κάθε ημέρας.

 Διοργανωτής:
Παιδιατρικό Ινστιτούτο, ΕΠΕ – Ελίζα Μάγκλαρη, Χελμού 35, Άγιος Στέφανος Αττικής, 14565

Χώρος Διεξαγωγής:
Κέντρο Αθήνας – Θα ανακοινωθεί στο εγγύς μέλλον ο συγκεκριμένος χώρος

Περιγραφή Σεμιναρίου
Μέσα από μια ποικιλία δραστηριοτήτων, οι συμμετέχοντες θα αναλύσουν γιατί τα παιδιά και οι ενήλικες συμπεριφέρονται με τον τρόπο που συμπεριφέρονται, θα ξεχωρίσουν τα αισθητηριακά προβλήματα από άλλες αιτίες και θα σχεδιάσουν στρατηγικές παρέμβασης για την αντιμετώπιση των υποκείμενων δυσκολιών. Οι συμμετέχοντες θα μάθουν να χρησιμοποιούν θετικές στρατηγικές συμπεριφοράς για να μειώσουν τις ανεπιθύμητες συμπεριφορές και να διευκολύνουν στο παιδί αποτελεσματικές στρατηγικές αντιμετώπισης. Έμφαση θα δοθεί στην αποκατάσταση του βασικού προβλήματος των ατόμων, εντοπίζοντας παράλληλα τον πιο αποτελεσματικό ενισχυτή και την στρατηγική για την κάλυψη των συναισθηματικών, αισθητηριακών και συμπεριφορικών αναγκών τους. Οι εισηγητές θα χρησιμοποιήσουν ένα ειδικό διάγραμμα και έντυπο για ανάλυση συμπεριφοράς ώστε να καθοδηγήσουν τη διαδικασία ανάλυσης και να αντικειμενοποιήσουν τις κλινικές παρατηρήσεις.

Σε αυτό το 3ήμερο οι συμμετέχοντες:

  1. Θα αποκτήσουν ευχέρεια στο να εντοπίζουν αξιολογήσεις που ενσωματώνουν συμπεριφορικά μοντέλα με μοντέλα αισθητηριακής ολοκλήρωσης και θα αναπτύξουν:
  • Μια σταθερή κατανόηση της αισθητηριακής ολοκλήρωσης και των επακόλουθων διαταραχών αισθητηριακής επεξεργασίας
  • το νευρολογικό υπόβαθρο τους,
  • τις συμπεριφορές που σχετίζονται με την καθεμία, και
  • τις ειδικές παρεμβάσεις που απαιτούνται για την αντιμετώπιση των βασικών αισθητηριακών προβλημάτων
  • Ικανότητα να εντοπίζουν τα προβλήματα επικοινωνίας και συμπεριφοράς (μη αισθητηριακά) και να τα διαφοροποιούν από αυτά με αισθητηριακή βάση
  • Κατανόηση και αναγνώριση της σημασίας της χρήσης των μοντέλων ABC (Προηγούμενο, Συμπεριφορά, Συνέπεια) και των μοντέλων της Λειτουργικής Αξιολόγησης (Functional Assessment) στην εκτίμηση δύσκολων και προκλητικών συμπεριφορών.
  1. Θα σχεδιάσουν πολυδιάστατα θεραπευτικά προγράμματα για να:
  • αντιμετωπίζουν τα βασικά υποκείμενα αισθητηριακά ή συμπεριφορικά ζητήματα
  • επιλέγουν τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές παρέμβασης
  • αναπτύσσουν συμπεριφορές αντικατάστασης
  • προσδιορίζουν προληπτικά μέτρα, αναπτύσσουν δεξιότητες και ενισχυτές/συνέπειες προκειμένου να βελτιώνουν τη λειτουργική απόδοση και τη συμμετοχή των ατόμων
  1. Θα είναι σε θέση να ιεραρχήσουν και να συνδυάσουν τεχνικές θεραπείας σε μια προοδευτική ιεραρχία για να αποκτήσουν άμεσα λειτουργικά αποτελέσματα.

 Ποιοι Μπορούν να Συμμετάσχουν:
Αυτό το εργαστηριακό σεμινάριο έχει σχεδιαστεί για επαγγελματίες που ασχολούνται με συμπεριφορά, όπως ψυχολόγοι, γιατροί, εργοθεραπευτές, λογοθεραπευτές, εκπαιδευτικοί, φυσιοθεραπευτές, και γονείς.

 Προϋποθέσεις για Παρακολούθηση:

  • Υπογραφή συμφωνητικού διδάκτρων (γίνεται αυτόματα με την αίτηση σαν όρος συμμετοχής)
  • Ολική εξόφληση διδάκτρων με την εγγραφή

 Εκπαιδευτικοί Στόχοι:
Οι συμμετέχοντες θα:

  • Περιγράψουν πώς η αισθητηριακή ολοκλήρωση επηρεάζει τη μάθηση, την επικοινωνία, την αισθητηριακή επεξεργασία, την αυτορρύθμιση, τον στοματοκινητικό, τον λεπτό κινητικό και τον αδρό κινητικό έλεγχο.
  • Περιγράψουν μια διαταραχή αισθητηριακής ρύθμισης (SMD), τις συμπεριφορές και τα χαρακτηριστικά της. Θα περιγράψουν πώς η διαταραχή επηρεάζει τη λειτουργία, και τις κατάλληλες στρατηγικές παρέμβασης που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο σπίτι, στην τάξη, στην κοινότητα και σε άλλα περιβάλλοντα.
  • Προσδιορίσουν τις συμπεριφορές που σχετίζονται με τη διαταραχή και τη διαφορά μεταξύ μιας διαταραχής αισθητηριακής ρύθμισης, αισθητηριακής διάκρισης και δυσκολιών κινητικού σχεδιασμού. Θα επιλέξουν και διαφοροποιήσουν τις δραστηριότητες θεραπείας που απαιτούνται για την αποκατάσταση ενός παιδιού με διαταραχή αισθητηριακής ρύθμισης, διαταραχή αισθητηριακής διάκρισης, ή διαταραχή κινητικού σχεδιασμού.
  • Συζητήσουν πώς οι διαταραχές αισθητηριακής διάκρισης (π.χ. απτική-ιδιοδεκτική) επηρεάζουν τον έλεγχο της στοματικής κινητικότητας, της λεπτής κινητικότητας και της αδρής κινητικότητας. Θα προσδιορίσουν στρατηγικές παρέμβασης για τη βελτίωση της λειτουργικής απόδοσης σε κάθε τομέα.
  • Προσδιορίσουν την αισθητηριακή βάση στις δυσκολίες κινητικού σχεδιασμού, το στάδιο της λειτουργικής βλάβης και τις στρατηγικές παρέμβασης.
  • Κατανοήσουν τις αρχές της νευροπλαστικότητας και πώς αυτές οι αρχές εφαρμόζονται στην πραγματοποίηση αλλαγών στη λειτουργία τόσο στο πολύ μικρό παιδί όσο και στα άτομα, καθώς μεγαλώνουν.
  • Κατανοήσουν πώς να χρησιμοποιούν αποτελεσματικά την άσκηση για να επηρεάσουν τη νευροπλαστικότητα, την αυτορρύθμιση, τη λειτουργία και τη διαδικασία γήρανσης.
  • Καθορίσουν και αναλύσουν τη συμπεριφορά ενός παιδιού.
  • Συζητήσουν τις τεχνικές αξιολόγησης και παρέμβασης.
  • Επιλέξουν και εφαρμόσουν τεχνικές θεραπείας από θεωρίες αισθητηριακές ολοκλήρωσης, επικοινωνίας, συμπεριφοράς, νευρο-ανάπτυξης και ανάπτυξης.
  • Χρησιμοποιήσουν το Διάγραμμα Παρέμβαση για Προκλητικές Συμπεριφορές προκειμένου να προσδιορίσουν την απόκτηση και την αποφυγή συμπεριφορών προκειμένου να καθοδηγήσουν τη διαδικασία αξιολόγησης.
  • Προσδιορίσουν την ενίσχυση/εις στη συμπεριφορά του παιδιού.
  • Προσδιορίσουν τις συμπεριφορές που αποκτώνται φυσιολογικά, καθορίσουν τα βασικά προβλήματα και τις κατάλληλες στρατηγικές παρέμβασης.
  • Προσδιορίσουν συμπεριφορές αποφυγής που αποκτώνται φυσιολογικά , προσδιορίσουν τα βασικά προβλήματα και τις κατάλληλες στρατηγικές παρέμβασης.
  • Διαφοροποιήσουν τα αισθητηριακά προβλήματα από άλλα συναφή προβλήματα.
  • Χρησιμοποιήσουν το Διάγραμμα Παρέμβασης για Προκλητική Συμπεριφορά και το Φύλλο Εργασίας Ανάλυσης Συμπεριφοράς για να αναλύσουν τη συμπεριφορά του παιδιού και να σχεδιάσουν ένα πρόγραμμα παρέμβασης.
  • Αναπτύξουν συμπεριφορές αντικατάστασης που αντιμετωπίζουν τη συμπεριφορά που ανησυχεί, ικανοποιώντας την υποκείμενη ανάγκη.
  • Προσδιορίσουν διαδοχές προληπτικών δεξιοτήτων, ανάπτυξης δεξιοτήτων και ενισχυτών/συνεπειών προκειμένου να βελτιωθεί η λειτουργική απόδοση και η συμμετοχή των ατόμων.
  • Μάθουν στρατηγικές για την ανάπτυξη νέων συμπεριφορών, τη μείωση ανεπιθύμητων συμπεριφορών, τον εντοπισμό κατάλληλων ενισχυτών, με τη χρήση θετικών στρατηγικών συμπεριφοράς.
  • Σχεδιάσουν στρατηγικές θεραπείας που ενσωματώνουν τις αισθητηριακές, κινητικές, συμπεριφορικές και επικοινωνιακές ανάγκες του παιδιού.

Επίπεδο Δυσκολίας:
Μέτριο

Τρόποι Πληρωμής:

  • Κατάθεση/Μεταφορά σε Τραπεζικό Λογαριασμό (με έξοδα μεταφοράς δικά σας από διαφορετική τράπεζα) στην
  • VIVA: GR8170100000000772492568061
  • Eurobank: GR4602600930000660200465588 / 0026.0093.66.0200465588
  • Τράπεζα Πειραιώς: 5032-049932-143
  1. Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα:https://pay.vivawallet.com/pedingr (+ επιβάρυνση 5€ για διαχειριστικά έξοδα)

Αριθμός Ατόμων:
Μέγιστος αριθμός 150 άτομα, ελάχιστος 50. Στη περίπτωση που ο ελάχιστος αριθμός δεν συμπληρώνεται, γίνεται επιστροφή χρημάτων.  Οι αιτούντες γίνονται δεκτοί κατόπιν ηλεκτρονικής αίτησης ΚΑΙ ολικής εξόφλησης των διδάκτρων για να θα κρατηθεί η θέση.  Σε περίπτωση συμπλήρωσης θέσεων θα είστε σε λίστα αναμονής. Για λεπτομέρειες παρακαλούμε δείτε τις Εγγραφές παρακάτω.

Εγγραφές:
Για εγγραφές, προκαταβολή και εξόφληση διδάκτρων κάντε κλικ στην Εγγραφή.  Για Ακυρώσεις Εγγραφών/Επιστροφή Χρημάτων δείτε το αντίστοιχο τμήμα στην εγγραφή. 

Δίδακτρα
Το Παιδιατρικό Ινστιτούτο αναγράφει πάντοτε την τιμή των διδάκτρων δημόσια στην ιστοσελίδα του και για όλα τα εκπαιδευτικά σεμινάρια από το 2005, ακολουθώντας ηθικούς κανόνες επαγγελματικής διαφάνειας. Τα σεμινάρια του Παιδιατρικού Ινστιτούτου εξαιρούνται ΦΠΑ. 

  • Early Bird:  580 € (έως και 30 Απριλίου 2024) - Ομαδική Εγγραφή* 5+ ατόμων:  550 €/άτομο
  • Κανονική τιμή:   650 € (1 Μαΐου έως και 31 Μαΐου 2024) - Ομαδική Εγγραφή* 5+ ατόμων:  600 €/άτομο
  • Τελευταίες εγγραφές: 700 € (από 1 Ιουνίου έως και 12 Ιουνίου 2024) – Μη δεκτή η ομαδική εγγραφή

Για Ταυτόχρονη Μετάφραση: + 200 €/άτομο και σημειώστε το στα σχόλια.

Μπορείται να βάλετε τμηματικά ποσά (πληρωμή κουμπαρά) μέχρι την πλήρη εξόφληση των διδάκτρων. 

Η ημερομηνία της τελικής αποπληρωμής και εξόφλησης καθορίζει τα τελικά δίδακτρα, με βάση τις παραπάνω ημερομηνίες.

Πρόγραμμα:
Θα αποσταλεί στους συμμετέχοντες κατόπιν εξόφλησης των διδάκτρων και 3 μέρες πριν την έναρξη του σεμιναρίου

Πληροφορίες:
Για οποιαδήποτε απορία είμαστε στη διάθεση σας:
α) τηλεφωνικά στο (210) 8142 218, Δε-Πα: 12:30-20:30 και Σα: 9:00-15:00
β) με τηλεφωνικό μήνυμα στον τηλεφωνητή μας, ή
γ) με γραπτό μήνυμα στην ιστοσελίδα μας

 Εισηγήτριες:

Η Carolyn Murray-Slutsky, MS OTR, C/NDT, FAOTA, είναι διευθυντής του παιδιατρικού ιδιωτικού κέντρου Rehabilitation for Children, Inc. Συνίδρυσε την M P Rehabilitative Services, μια ιδιωτική παιδιατρική κλινική που ειδικεύεται στην εξωνοσοκομειακή, οικιακή και σχολική θεραπεία στη Φλόριντα, η οποία εξαγοράστηκε από εθνική εταιρεία το 2001.  Έλαβε το πτυχίο της στην ειδική αγωγή από το Πανεπιστήμιο του Οχάιο και το μεταπτυχιακό της στην εργοθεραπεία από το Πανεπιστήμιο της Βοστώνης.

Η Carolyn είναι πιστοποιημένη στην αισθητηριακή ολοκλήρωση (SI) και στη νευροαναπτυξιακή θεραπεία (NDT) για παιδιά, βρέφη και ενήλικες. Η εργασιακή της εμπειρία περιλαμβάνει θέσεις άμεσης φροντίδας ασθενών, συμβουλευτικές, εκπαιδευτικές και διοικητικές θέσεις. Έχει υπηρετήσει ως επίκουρη καθηγήτρια διδάσκοντας on line μαθήματα για φοιτητές εργοθεραπείας και φυσικοθεραπείας στις ΗΠΑ, ως εκπαιδευτής για το Sensory Integration Network του Ηνωμένου Βασιλείου και στο Διοικητικό Συμβούλιο του Abilitations- School Specialties, Southpaw Enterprises και Sleep’n Sync.

Έλαβε το βραβείο Manager of the Year ενώ υπηρετούσε ως Διευθύντρια Αποκατάστασης για μονάδα εντατικής θεραπείας και τιμήθηκε από την Ένωση Εργοθεραπείας της Φλόριντα με το Βραβείο Αριστείας το 1999 για τη μακροχρόνια και σημαντική συμβολή της στο επάγγελμα της εργοθεραπείας και το 2013 της απονεμήθηκε τίτλος ως τιμητικό μέλος. Το 2017 της απονεμήθηκε αναγνώριση από τον Αμερικανικό Σύλλογο Εργοθεραπείας ως “Leading Excellence in Pediatrics Around the Globe”.

 Η Betty Paris, PT M.Ed., C/ NDT, απέκτησε το πτυχίο Bachelor of Science στη Φυσικοθεραπεία από το Διεθνές Πανεπιστήμιο της Φλόριντα και το μεταπτυχιακό της στην εκπαίδευση από το Πανεπιστήμιο του Φοίνιξ. Η Μπέττυ κατέχει μεταπτυχιακά πιστοποιητικά στην αισθητηριακή ολοκλήρωση (SI) και στην νευροαναπτυξιακή θεραπεία (NDT) σε παιδιά και βρέφη. Έχει χρησιμοποιήσει τα διπλά πιστοποιητικά της για να αναπτύξει ένα μοναδικό μείγμα θεραπειών NDT και SI που προσφέρονται σε παιδιά και νέους ενήλικες σε ποικίλα περιβάλλοντα και μοιράζονται με θεραπευτές, γονείς και άλλους επαγγελματίες μέσω εκπαιδευτικών σεμιναρίων.

 Η επαγγελματική της εμπειρία περιλαμβάνει υπηρεσίες σε νοσοκομεία, ιδιωτικά ιατρεία και σε στην κοινότητα. Είναι συνιδρύτρια της MP Rehabilitative Services. Η Μπέττυ έχει χρησιμοποιήσει την εμπειρία της, τις διπλές πιστοποιήσεις σε NDT και SI, και το M.Ed. της ως επίκουρη καθηγήτρια, προσφέροντας πρόσωπο με πρόσωπο και διαδικτυακά προγράμματα σε φοιτητές εργοθεραπείας και φυσικοθεραπείας και υπήρξε δασκάλα για το Sensory Integration Network του Ηνωμένου Βασιλείου. Έχει συγγράψει διάφορες δημοσιεύσεις σε εκπαιδευτικά περιοδικά και έχει διατελέσει μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Abilitations-School Specialties.

Η κα Paris και η κα Murray-Slutsky μαζί με τον Herman Slutsky, ίδρυσαν την STAR Services, μια εταιρεία αφιερωμένη στην παροχή υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών. Παρίσι και Murray-Slutsky διάλεξη σε όλη την και . Οι δημοσιεύσεις και οι παρουσιάσεις τους προσφέρουν σύγχρονες μεθόδους θεραπείας σε ένα ευρύ φάσμα θεμάτων, συμπεριλαμβανομένης της αισθητηριακής ολοκλήρωσης, της νευροαναπτυξιακής θεραπείας, της συμπεριφοράς και της λειτουργικής θεραπείας, των τεχνικών νάρθηκα που έχουν σχεδιαστεί για να δώσουν στους συμμετέχοντες τις δεξιότητες και τις τεχνικές που απαιτούνται για τη βελτίωση της λειτουργικής απόδοσης ατόμων με αισθητηριακά και νευρολογικά προβλήματα. Έχουν συγγράψει βιβλία για τον αυτισμό, αισθητηριακά και συμπεριφορικά θέματα, τεχνικές θεραπείας και είναι διανομείς της επαναστατικής στρατηγικής θεραπείας United StatesEuropeSleep 'n Sync, μιας σειράς ηχητικών μηνυμάτων ύπνου για την αντιμετώπιση ποικίλων προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα παιδιά.

Μερικές από τις δημοσιεύσεις περιλαμβάνουν:

  • Is it Sensory or is it Behavior? 2nd Edition- Behavior Problem Identification, Analysis, and Intervention (2022)
  • Autism Interventions: Exploring the Spectrum of Autism, 2nd Edition (2014), ένα βιβλίο για κλινικούς ιατρούς, γονείς, δασκάλους και άλλους επαγγελματίες. Αυτό το βιβλίο παρέχει πρακτικές ολιστικές στρατηγικές παρέμβασης.
  • Developing Visual Motor Integration, Ένα βιβλίο εργασίας με εύχρηστα, επαναχρησιμοποιήσιμα φύλλα εργασίας για τη συστηματική ανάπτυξη δεξιοτήτων. Οι δραστηριότητες χτίζουν την οπτική χωρική αντίληψη, την αντιληπτική οργάνωση, το συντονισμό ματιών-χεριών, την επίλυση προβλημάτων, τον κινητικό σχεδιασμό και τον λεπτό κινητικό έλεγχο.
  • Sensory Modulation Laminated Card Series: Sensory Seeking, Sensory Avoiding, Passive Under Responsive &; Positive Behavioral Strategies Cards - Μια πλαστικοποιημένη σειρά καρτών που αντιμετωπίζει πρακτικές λύσεις σε ρυθμιστικά ζητήματα.