Το Παιδιατρικό Ινστιτούτο είναι ο πρώτος ελληνικός φορέας εκπαίδευσης στην προσέγγιση της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης ASI® από το 1996, με την εκπαιδεύτρια Δρ. Ελίζα Μάγκλαρη.  Η Ελίζα είναι η πρώτη Ελληνίδα που πιστοποιήθηκε στο SIPT το 1989, εκπαιδεύτηκε ως διδακτικό στέλεχος από την κλινική Sensory Integration International της A. J. Ayres στις αρχές του 1990 και άρχισε τη διδαχή της σειράς της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης από το 1994 στις ΗΠΑ.

Στον Ελληνικό χώρο, το Παιδιατρικό Ινστιτούτο καθιέρωσε μία πρωτοποριακή σειρά εκπαίδευσης επαγγελματιών υγείας στην αισθητηριακής ολοκλήρωση ASI® την οποία εξελίσσει με βάση τα πρόσφατα ερευνητικά δεδομένα, τις νέες κλινικές τάσεις, αλλά κυρίως τις ανάγκες του Έλληνα θεραπευτή.  Είμαστε η πλέον πεπειραμένη θεωρητικά και κλινικά ομάδα εκπαίδευσης στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση στον Ελληνικό χώρο.  Αυτό αποδεικνύεται από το πολύπλευρο έργο μας.

Από το 1996 έχουμε εκπαιδεύσει χιλιάδες θεραπευτές σε Ελλάδα και Κύπρο, και έχουμε δημιουργήσει πρωτοποριακά σεμινάρια όπως «Βρέφη και Αισθητηριακή Ολοκλήρωση», «Πρακτικές Εφαρμογές Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης στο Σπίτι και στο Σχολείο», «Αισθητηριακή Ολοκλήρωση και Αυτισμός», και πληθώρα άλλων.  Έχουμε συνεργαστεί με επιφανείς ξένους εισηγητές όπως οι: Steven Cool, Patti Oetter, Patti Wilbarger, Julia Wilbarger, Sheila Frick, Eileen Richter, και Tracy Stackhouse, μεταξύ άλλων.  Το κλινικό μας έργο περιλαμβάνει περισσότερες από 400 αξιολογήσεις το χρόνο και 200 θεραπείες ανά εβδομάδα, ενώ το 2018 οργανώσαμε το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης.

Με σεβασμό στην ηθική, ορθή και τεκμηριωμένη θεωρητική και πρακτική εφαρμογή της προσέγγισης της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης ASI, σας προσφέρουμε τη νέα σειρά εκπαίδευσης, η οποία περιλαμβάνει τους εξής κύκλους:

SI_Progress.jpg

*1 Δεκτοί οι επί πτυχίω ή τελειόφοιτοι επαγγελματίες υγείας από ΤΕΙ, ΑΕΙ ή ισότιμο.  Χρειάζεται βεβαίωση/αντίγραφο πτυχίου από τη σχολή.  (δείτε Προϋποθέσεις για Παρακολούθηση)
*2 Δεκτοί οι απόφοιτοι επαγγελματίες υγείας από ΤΕΙ, ΑΕΙ ή ισότιμο. Χρειάζεται αντίγραφο πτυχίου από τη σχολή. (δείτε Προϋποθέσεις για Παρακολούθηση)
*3 Απαραίτητη -το λιγότερο 1 χρόνος- μεταπτυχιακή κλινική εμπειρία
*4 Απαραίτητη η επιτυχής ολοκλήρωση του ΑΟ1
*5 Απαραίτητη η επιτυχής ολοκλήρωση του ΑΟ2
*6 Απαραίτητη η επιτυχής ολοκλήρωση του ΑΟ3

Προϋποθέσεις για την απόκτηση Πιστοποιητικού Επάρκειας στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση ASI® ισχύος 5 ετών:

  1. Οι κύκλοι 1-4 να ολοκληρωθούν σε 24 μήνες
  2. Παρακολούθηση κάθε 5ετία του 4ου κύκλου για την ανανέωση του Πιστοποιητικού Επάρκειας

Κάθε κύκλος φέρει παγκοσμίως αναγνωρισμένα μόρια συνεχούς εκπαίδευσης (Certified Educational Units) από τον Αμερικανικό Σύλλογο Εργοθεραπείας.  Το Παιδιατρικό Ινστιτούτο είναι ο μόνος ελληνικός φορέας εκπαίδευσης με αυτήν την αναγνώριση.

Γνωρίστε τη νέα σειρά Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης ASI® στην ιστοσελίδα μας.

Η θεωρία της αισθητηριακής ολοκλήρωσης δημιουργήθηκε από την Δρ. A. Jean Ayres, η οποία υποστήριζε ότι παιδιά που δυσκολεύονται να επεξεργαστούν αισθητηριακές πληροφορίες από το περιβάλλον (π.χ., οπτικές, απτικές, ιδιοδεκτικές, κινητικές, ακουστικές, κλπ.) θα αντιμετωπίσουν μια ποικιλία αναποτελεσματικών ή ανεπαρκών κινητικών συμπεριφορών (όπως δυσκολίες συντονισμού, χρονισμού, αλληλουχίας, αμφίπλευρου ελέγχου και ισορροπίας). Αυτά τα παιδιά θα έχουν επίσης δυσκολίες με την οπτική αντίληψη, ακαδημαϊκές και κοινωνικές δεξιότητες και την ομιλία. Πίστευε επίσης, ότι η παροχή ελεγχόμενης αισθητηριακής εισροής στην οποία το παιδί έπρεπε να απαντήσει προσαρμοστικά θα το βοηθούσε να δημιουργήσει νέες νευρικές οδούς, και επομένως νέες και πιο ώριμες ανταποκρίσεις.

Η Ayres καθιέρωσε μια προσέγγιση (Ayres Sensory Integration - ASI®) η οποία απαιτεί μεταπτυχιακή κατάρτιση. Οι απαιτήσεις των καιρών όμως συμπεριλαμβάνουν τους βοηθούς εργοθεραπείας να εφαρμόσουν πολλές από τις έννοιες στην πράξη, υπό την εποπτεία ανάλογα εκπαιδευμένων εργοθεραπευτών.

Το Παιδιατρικό Ινστιτούτο προσφέρει μία νέα σειρά εκπαίδευσης στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση ASI® αποκλειστικά για βοηθούς εργοθεραπείας, που περιλαμβάνει τους εξής κύκλους:

ΑΟ1-ΒΕ: Επισκόπηση των Αρχών της Θεωρίας της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης κατά A. Jean Ayres - ASI® (κύκλος ΑΟ1-ΒΕ),
ΑΟ2-ΒΕ: Επισκόπηση και Πρακτική των Αρχών της Αξιολόγησης της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης κατά A. Jean Ayres - ASI® (κύκλος ΑΟ2-ΒΕ),
ΑΟ3-ΒΕ: Επισκόπηση και Πρακτική των Αρχών της Παρέμβασης της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης κατά A. Jean Ayres - ASI® (ΑΟ3-ΒΕ) και
ΑΟ4-ΒΕ: Εποπτεία της Εφαρμογής όλων των κύκλων στην Κλινική Πράξη της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης κατά A. Jean Ayres - ASI® (κύκλος ΑΟ4-ΒΕ).

 SI Progress BE

*1 Δεκτοί γίνονται απόφοιτοι, οι επί πτυχίω ή τελειόφοιτοι βοηθοί εργοθεραπείας. Χρειάζεται βεβαίωσης/αντίγραφο πτυχίου από τη σχολή. (δείτε Προϋποθέσεις για Παρακολούθηση)
*2 Δεκτοί γίνονται οι απόφοιτοι βοηθοί εργοθεραπείας. Χρειάζεται αντίγραφο πτυχίου από τη σχολή. (δείτε Προϋποθέσεις για Παρακολούθηση)
*3 Απαραίτητη -το λιγότερο 1 χρόνος- μεταπτυχιακή κλινική εμπειρία
*4 Απαραίτητη η επιτυχής ολοκλήρωση του ΑΟ1-ΒΕ
*5 Απαραίτητη η επιτυχής ολοκλήρωση του ΑΟ2-ΒΕ
*6 Απαραίτητη η επιτυχής ολοκλήρωση του ΑΟ3-ΒΕ

Προϋποθέσεις για την απόκτηση Πιστοποιητικού Επάρκειας για βοηθούς Εργοθεραπείας στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση ASI® ισχύος 5 ετών:

  1. Οι κύκλοι 1-4 ΒΕ να ολοκληρωθούν σε 24 μήνες
  2. Παρακολούθηση κάθε 5ετία του 4ου κύκλου ΒΕ για την ανανέωση του Πιστοποιητικού Επάρκειας

Κάθε κύκλος φέρει παγκοσμίως αναγνωρισμένα μόρια συνεχούς εκπαίδευσης (Certified Educational Units) από τον Αμερικανικό Σύλλογο Εργοθεραπείας.  Το Παιδιατρικό Ινστιτούτο είναι ο μόνος ελληνικός φορέας εκπαίδευσης με αυτήν την αναγνώριση.

Γνωρίστε τη νέα σειρά Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης για ΒΕ ASI® στην ιστοσελίδα μας.

Μία Σύντομη Ιστορική Διαδρομή του Sensory Integration International

Το 1972 η A.J. Ayres, η Laureen Kovelenko και η Pat Wilbarger ίδρυσαν το Center for the Study of Sensory Integrative Dysfunction στην Καλιφόρνια.  Ο σκοπός του κέντρου ήταν η προώθηση της έρευνας και της εφαρμογής του μοντέλου της αισθητηριακής ολοκλήρωσης.  Αυτή η προσπάθεια κατέληξε στη δημιουργία μίας μεγάλης ομάδας εκπαιδευτών στις ΗΠΑ οι οποίοι συμφώνησαν στη διδαχή ενός κοινού υλικού το οποίο οργανώθηκε από τα μέλη του κέντρου συμπεριλαμβανομένης φυσικά και της A.J. Ayres.  Ένα από τα πρώτα διδακτικά μέλη και κατόπιν η κλινική εκπαιδεύτρια της κλινικής Ayres ήταν η Patti Oetter, γνωστή για τη συνεργασία της με τη Dr. Μάγκλαρη και το σεμινάριο της «M.O.R.E.».  Το κέντρο της Ayres και τα διδακτικά της μέλη (που έφταναν τα 50 άτομα) έβαλαν σαν στόχο:

1)   την περαιτέρω υποστήριξη του ερευνητικού έργου της Ayres
2)   την εξέλιξη των σεμιναρίων
3)   την περαιτέρω ανάπτυξη του κύκλου των διδακτικών μελών της και
4)   την ανάπτυξη της κλινικής της A.J. Ayres.

Η διδακτική ομάδα του SII είχε οργανώσει ένα ορισμένο υλικό και μία σειρά σεμιναρίων για να διδάξει τη θεωρία της αισθητηριακής ολοκλήρωσης και το Sensory Integration and Praxis Tests (SIPT).

Τη δεκαετία του 1980 το όνομα του κέντρου άλλαξε σε Sensory Integration International (SII).  O SII ανέλαβε και την Κλινική της Ayres.  Στα μέσα της δεκαετίας του 1990 την προεδρία του SII ανέλαβε η Pat Wilbarger.  Από τα τέλη της δεκαετίας του 1980 μέχρι την προεδρία της Pat Wilbarger είχε καθιερωθεί η ύλη της διδαχής της θεωρίας της αισθητηριακής ολοκλήρωσης καθώς και της εκμάθησης και εφαρμογής του Sensory Integration and Praxis Tests (SIPT).

Στις αρχές της δεκαετίας του 2000 ο SII έκλεισε.  Την σκυτάλη της διδαχής την πήραν άλλοι φορείς ανά τον κόσμο, και ένας από αυτούς είναι το Παιδιατρικό Ινστιτούτο.

 

Επόμενη σελίδα: Αισθητηριακή Ολοκλήρωση και Παιδιατρικό Ινστιτούτο

Η Ιστορία της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης στο Παιδιατρικό Ινστιτούτο

Αγαπητοί φίλοι,

Την προσέγγιση της αισθητηριακής ολοκλήρωσης (SI) τη γνώρισα ως φοιτήτρια εργοθεραπείας στις ΗΠΑ μετά από μία παρουσίαση της Patti Oetter στο πανεπιστήμιο του Buffalo, NY όπου σπούδαζα την περίοδο 1985-1989. Η εντύπωση και τα ερωτηματικά που απέκτησα αποτέλεσαν το κίνητρο για την περαιτέρω εξερεύνηση του θέματος.

Άρχισα την εκπαίδευση μου στο SI στα τέλη της δεκαετίας του 1980, και ήμουν στην 1η ομάδα που έλαβε τον τίτλο SIPT Certified.  Είχα την απίστευτη τύχη να διδαχτώ τη μέθοδο και το SIPT από τις Dr. Judith Kimball, Dr. Elizabeth Murray, Dr. Sharon Cermak, και την αείμνηστη Dr. Jane Koomar to 1989.

Μετά από 5 χρόνια κλινικής εφαρμογής, έγινα δεκτή από τον Sensory Integration International ως εκπαιδεύτρια της μεθόδου κάτω από την εποπτεία των Dr. Steven Cool και της Patti Oetter.  Τα πρώτα σεμινάρια του SI τα δίδαξα με τους αναφερόμενους, αλλά και με την Renee OKoye στις ΗΠΑ.

Το 1997, παρουσίασα για 1η φορά την εισαγωγική σειρά του SI στο Χατζηπατέρειο-ΚΑΣΠ στην Ελλάδα, και από εκεί άρχισε μία συνεχής παρουσίαση μικρής ή μεγάλης κλίμακας για την γνωριμία του θεραπευτικού κοινού με την μέθοδο. Μεταξύ άλλων, παρουσίασα αρκετές φορές εκ μέρους του τότε Συλλόγου Ελλήνων Εργοθεραπευτών.  Μετέφρασα εκτενώς τα αμερικανικά εγχειρίδια του Sensory Integration International, όπως της νευροβιολογικής βάσης, αξιολόγησης και θεραπευτικών αρχών του SI στα Ελληνικά.  Αυτή ήταν η 1η μετάφραση της μεθόδου στη γλώσσα μας.

Μαζί με τον Dr. Cool και την Pat Oetter αρχίσαμε τη διδαχή όλης της σειράς SI το 2000 σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.  Η πορεία αυτή συνεχίζεται έως σήμερα, αλλά χωρίς τον Steven («έφυγε» το 2019), και πλέον περιστασιακά με την Pat λόγω προβλημάτων υγείας.

Το περιεχόμενο της εκπαίδευσης έχει αλλάξει (και θα αλλάζει) πολλές φορές και συνεχώς, λόγω εξέλιξης της έρευνας.  Με απόλυτο σεβασμό στο έργο της A. J. Ayres, τον τέως Sensory Integration International, τα μέλη του, τους επόπτες μου και συναδέλφους εκπαιδευτές παγκοσμίως όπως τον USC, ακολουθώ τις εξελίξεις του evidence-based theory and practice στην αισθητηριακή ολοκλήρωση.  Με βάση τη θεωρητική και κλινική μου πείρα, αλλά και από τη διαπίστωση των αναγκών του Έλληνα θεραπευτή θεωρήσαμε απόλυτα απαραίτητο καινοτόμους αναβαθμίσεις.  Για παράδειγμα, το Παιδιατρικό Ινστιτούτο ήταν και είναι ο πρώτος και μόνος φορέας που έχει καθιερώσει τρόπους διατήρησης των αρχών πιστότητας του SI στην ορθή εφαρμογή της με εξέταση πολλαπλών ερωτήσεων για τον 1ο κύκλο, εργασίες αξιολόγησης και στοχοθεσίας για τον 2ο κύκλο, και εργασίες και video θεραπείας από κάθε συμμετέχοντα για τον 3ο κύκλο.  Οι θεραπευτές λαμβάνουν προσωπική προσοχή στη διάρκεια και κατόπιν της παρακολούθησης των σεμιναρίων με γραπτή και προφορική καθοδήγηση, για να αποκτήσουν όσο το δυνατό πιο γερές βάσεις με την ολοκλήρωση της αρχικής τους εκπαίδευσης.  Έχουμε ήδη οργανώσει τον 4ο κύκλο για θεραπευτές που εφαρμόζουν τη μέθοδο αλλά χρειάζονται περισσότερες λεπτομέρειες και κλινική συλλογιστική.

Στους κύκλους της αξιολόγησης (AO2) και θεραπείας (AO3) είναι αναγκαία η ενεργή εμπλοκή των συμμετεχόντων με παιδιά στους 2 χώρους αισθητηριακής ολοκλήρωσης στο Παιδιατρικό Ινστιτούτο, με εργαστήρια κλινικής συλλογιστικής και άσκησης σε γραφή αξιολόγησης και στόχων, ανάλυσης δραστηριοτήτων και εξοπλισμού.

Για 1η φορά στην Ελλάδα συγγράψαμε και διδάξαμε σεμινάρια όπως « SI και Αυτισμός», «SI και Βρέφη», «SI και NDT», «SI και Λειτουργική Οπτομετρία», «SI και Πρόωρα», και «SI σε Σπίτι και Σχολείο», και φιλοξενήσαμε σεμινάρια ενίσχυσης της μεθόδου όπως: «Αισθητηριακή Αμυντικότητα και το Πρωτόκολλο Therapressure» με τις Pat και Dr. Julia Wilbarger, «Ακούγοντας με Όλο το Σώμα-Therapeutic Listening 1 και 2», «Quickshifts» και «Αρχές Πρωτόκολλου του Αστροναύτη» της Sheila Frick, «MORE» και «Gravity» με τις Patti Oetter και Eileen Richter, «Αισθητηριακή Ολοκλήρωση και Λογοθεραπεία» με τους Scott Fox και Patti Oetter, κ.α.

Το 2018, οργανώσαμε το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης με Έλληνες και Ξένους εισηγητές με τεράστια επιτυχία.  Έχουμε επίσης ιδρύσει τον Sensory Integration Greece με αντίστοιχη ιστοσελίδα (si.org.gr) και σελίδα του στο Facebook.

Οι παρουσιάσεις μου σχετικά με το SI σε συνέδρια είναι πολλές και συνεχείς.  Εδώ πρέπει να ευχαριστήσω φορείς όπως -μεταξύ άλλων- την Ελληνική Εταιρεία Αναπτυξιακής - Συμπεριφορικής Παιδιατρικής & Εφηβικής Υγείας - Ιατρικής (E.Ε. ΑΣΠΕΥΙ)  την Ελληνική Εταιρεία Μελέτης ΔΕΠΥ, την Μονάδα Αναπτυξιακής Παιδιατρικής της Β’ ΠΠΚ του ΕΚΠΑ, και το Υπουργείο Υγείας Κύπρου – Τμήμα Ψυχιατρικής μεταξύ άλλων, για την υποστήριξη τους.  Η ομάδα μου και εγώ συμμετέχουμε σε παρουσιάσεις στην κοινότητα, γονείς, σχολεία, και νοσοκομεία, και συνεργαζόμαστε με φορείς του εξωτερικού, ενώ κάνουμε εποπτεία σε φοιτητές ΕΘ αλλά και επαγγελματίες υγείας.

Η συγγραφή θεμάτων στο SI αποτέλεσε μία διαρκή ανάγκη αλλά και ευχαρίστηση.  Ευχαριστώ θερμά τον Σύλλογο Ελλήνων Λογοθεραπευτών για την ένταξη της δουλειάς μου σε δύο εκδόσεις βιβλίων τους, αλλά και περιοδικά ειδικής και τυπικής αγωγής για τη συνεργασία τους.  Αυτό που αρχίζω πλέον είναι η συστηματική έρευνα στο SI στην Ελλάδα, αλλά και σε άλλα θέματα πρώιμης παρέμβασης.  Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος της διδακτορικής εκπαίδευσης μου από το πανεπιστήμιο της Βοστώνης.

Πάνω από όλα όμως στο Παιδιατρικό Ινστιτούτο είμαστε θεραπευτές, που -από το 2005 στην Ελλάδα- προσφέρουμε καθημερινά αξιολογήσεις και θεραπεία σε χιλιάδες παιδιά, και εκπαίδευση των οικογενειών τους.

Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους εσάς που έχετε επεκτείνει τις προοπτικές σας μαθαίνοντας για την Αισθητηριακή Ολοκλήρωση- ASI, απαιτείτε ποιοτική εκπαίδευση στη μέθοδο, και προσφέρετε ορθό συγγραφικό και κλινικό έργο.  Ευχαριστώ θερμά επίσης γιατρούς, ψυχολόγους, εκπαιδευτικούς και γονείς που δεν διστάζουν να ακούσουν και να αγκαλιάσουν αυτήν την πολύτιμη τεκμηριωμένη μέθοδο.

Η δουλειά μας στο SI άρχισε πριν από καιρό και συνεχίζει με ήθος, ευθύνη και σκληρή δουλειά.

Σας καλωσορίζω στη νέα σειρά εκπαίδευσης στην Αισθητηριακής Ολοκλήρωση-ASI, από τον Σεπτέμβριο 2021 στο χώρο του Παιδιατρικού Ινστιτούτου.

 

Με φιλικούς χαιρετισμούς,

 

Dr. Ελίζα Μάγκλαρη, OTD, OT/L, BCP

Αγαπητοί συμμετέχοντες στο σεμινάριο “SOS Approach to Feeding”,

Αρχικά, ελπίζουμε να είστε καλά στην υγεία σας και να προσέχετε σε αυτή τη δύσκολη εποχή.

Δυστυχώς, μόλις λάβαμε ενημέρωση από τους εισηγητές του σεμιναρίου ότι είναι αδύνατο να έρθουν στην Ελλάδα εξ’ αιτίας των περιορισμών στις μετακινήσεις και της ραγδαίας εξάπλωσης του κορωνοϊού στις ΗΠΑ.  Αντίστοιχα, οι ίδιοι περιορισμοί φαίνεται ότι θα συνεχιστούν και στη χώρα μας καθώς και σε χώρες άλλων συμμετεχόντων.

Κατόπιν κοινής συνεννόησης με την Δρ. Toomey, αποφασίστηκε να μετατεθεί η ημερομηνία διεξαγωγής του σεμιναρίου στις 12 έως 15 Δεκεμβρίου 2020 στον ίδιο χώρο διεξαγωγής.  Ελπίζουμε με την αλλαγή αυτή οι νέες ημερομηνίες να είναι πιο ευνοϊκές για σας επειδή περιλαμβάνουν και σαββατοκύριακο.

Συνεπώς όσοι έχετε ήδη κάνει μερική ή ολική πληρωμή έχετε τις εξής επιλογές:

  • Να διατηρήσετε την θέση σας και οι πληρωμές σας να μεταφερθούν για τη νέα ημερομηνία. Σας προτείνουμε αυτή την επιλογή εφόσον θα διατηρήσετε τη θέση σας με την ίδια τιμή και αφετέρου επειδή το επόμενο σεμινάριο στην Ελλάδα προβλέπεται για το 2022 με αύξηση διδάκτρων
  • Αν έχετε κάνει μερική εξόφληση, η ίδια εκπτωτική τιμή ισχύει έως και τις 31/10/2020
  • Αν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων υπάρχει 50€ χρέωση ανά ατομική αίτηση εγγραφής, καθώς επίσης επιβαρύνεστε όλο τα τραπεζικά έξοδα μεταφοράς στην τράπεζα σας (εκτός εάν η τράπεζα σας είναι EUROBANK, οπότε δεν υπάρχει επιβάρυνση)
  • Αν γίνει επιστροφή διδάκτρων και σκοπεύετε να κάνετε επανεγγραφή για τον Δεκέμβριο, παρακαλούμε ενημερωθείτε για τα νέα δίδακτρα στην αίτηση εγγραφής
  • Σε περίπτωση που έχετε κάνει αίτηση και δεν έχετε καταβάλει κανένα ποσό, πρέπει να κάνετε νέα αίτηση εγγραφής για το Δεκέμβριο

Έχετε τους χαιρετισμούς και τις ευχές της Kay Toomey και των συνεργατών της.  Για οποιαδήποτε ερώτηση είμαστε στη διάθεση σας καθημερινά από 9 έως 20:30, με ηλεκτρονικό μήνυμα ή στο 210 8142 218.

Σας ευχόμαστε να είστε πάντα υγιείς, #ΜένουμεΣπίτι και #ΚρατάμεΑποστάσεις.

Με εκτίμηση,

Παιδιατρικό Ινστιτούτο