ΑΟ2: Αισθητηριακή Ολοκλήρωση-Αξιολόγηση Δυσλειτουργιών ΑΟ & Αρχές Θεραπείας [Προϋπόθεση: ΑΟ1] ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Ημερομηνία Έναρξης
Ημερομηνία Λήξης
Τιμή
Παρασκευή, 26 Οκτωβρίου 2018
Τρίτη, 30 Οκτωβρίου 2018
Εγγραφές μέχρι
Χώρος
Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2018
Δεν δεχόμαστε πλέον εγγραφές.
850,00€

Εισηγήτρια:
Ελίζα Μάγκλαρη, MS L/OTR, BCP

Διάρκεια σεμιναρίου:
Πέντε (5) ημέρες, 9:30-5:00 καθημερινά.

Συνολικές διδακτικές ώρες:
30 ώρες ή 3,00 CEUs (μόρια συνεχούς εκπαίδευσης). Για την απόκτηση πιστοποιητικού παρακολούθησης απαιτείται η πλήρης παρακολούθηση των ωρών κάθε ημέρας, καθώς και η επιτυχής ολοκλήρωση εργασιών και εξετάσεων.

Συνδιοργάνωση:
ΕΛΕΠΑΠ Θεσσαλονίκης & Παιδιατρικό Ινστιτούτο

Τι περιλαμβάνει το σεμινάριο:
Βασισμένο στο ερευνητικό και κλινικό έργο της A. Jean Ayres, Ph.D, OTR, και προσαρμοσμένο στις ανάγκες του Έλληνα θεραπευτή το σεμινάριο αυτό αναφέρεται στην κατανόηση των τρόπων αξιολόγησης και αναγνώρισης των τύπων δυσλειτουργίας αισθητηριακής επεξεργασίας και της κλινικής συλλογιστικής για τη μετάβαση από την αξιολόγηση στη θεραπευτική παρέμβαση.

Ποιοι μπορούν να το παρακολουθήσουν:
Ψυχίατροι, παιδοψυχίατροι, παιδονευρολόγοι, παιδίατροι, αναπτυξιολόγοι, εργοθεραπευτές, φυσιοθεραπευτές, νευροψυχολόγοι, γυμναστές ειδικής αγωγής και σπουδαστές/φοιτητές (επί πτυχίο). Πρέπει να υπογραμμιστεί πως το σεμινάριο είναι σχεδιασμένο για ιατρούς και επαγγελματίες υγείας που ήδη έχουν διδαχτεί αρχές ανατομίας, φυσιολογίας και νευρολογίας και έχουν κλινική πείρα το λιγότερο 2 ετών. Επομένως για τελειόφοιτους επαγγελματίες υγείας και τους επί πτυχίω μπορεί να υπάρξει σημαντική δυσκολία κατανόησης του υλικού που θα παρουσιαστεί.

Περιγραφή σεμιναρίου
Είναι ένα δυναμικό εκπαιδευτικό κομμάτι που συνδυάζει θεωρία, εργαστήρια και τελική εξέταση. Κύριο σημείο αποτελεί η εμπλοκή των συμμετεχόντων σε εργαστήρια κλινικών παρατηρήσεων αφενός μεταξύ τους και αφετέρου σε παιδιά. Συμπληρωματικά γίνεται η προβολή βιντεοσκοπημένων αξιολογήσεων για κλινική συλλογιστική.
Οι συμμετέχοντες θα γνωρίσουν τα νεώτερα λειτουργικά εργαλεία (σταθμισμένα και μη) που χρησιμοποιούνται για την αξιολόγηση παιδιών διάφορων ηλικιών, διαγνώσεων και ικανοτήτων. Η συλλογή και ο συνδυασμός στοιχείων αξιολόγησης, η μετάφραση και η χρήση τους για τον σχεδιασμό θεραπείας καθώς και η εισαγωγή στους τρόπους γραφής αναφορών αξιολόγησης και θεραπευτικών στόχων αποτελεί κεντρικό σημείο του πενθήμερου.

Ποιοι είναι οι εκπαιδευτικοί στόχοι του σεμιναρίου:
Οι συμμετέχοντες θα μπορέσουν να:
• Να γνωρίσουν νέα αξιολογικά εργαλεία που καλύπτουν ένα μεγάλο εύρος ηλικιών, διαγνώσεων και λειτουργικών ικανοτήτων
• Να γνωρίσουν νέα αξιολογικά εργαλεία που είναι εύχρηστα και συμβατά με τις ανάγκες του Έλληνα θεραπευτή και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε διαφορετικά περιβάλλοντα
• Να συνδυάσουν τα ευρήματα των αξιολογήσεων με κλινική συλλογιστική και προγραμματισμό θεραπείας
• Να μάθουν τρόπους αναφοράς ευρημάτων και κλινικών στόχων
• Τον κλινικό συλλογισμό και την επιλογή των κατάλληλων δραστηριοτήτων, του εξοπλισμού και του χώρου ανάλογα με τον τύπο αισθητηριακής δυσλειτουργίας, καθώς και τον κατάλληλο σχεδιασμό ιδιαίτερων πλάνων θεραπείας και της οργάνωσης θεραπευτικών χώρων σε διαφορετικά περιβάλλοντα
• Να εκτιμήσουν την πορεία της παρέμβασης με τρόπο τεκμηριωμένο
• Να εξηγήσουν με τρόπο κατανοητό σε γονείς και δασκάλους την επίδραση της αισθητηριακής ολοκλήρωσης σε λειτουργική και μη λειτουργική συμπεριφορά
• Να αναγνωρίσουν την ανάγκη για περαιτέρω θεραπευτική παρέμβαση 
• Τη συσχέτιση μεταξύ κλινικών αποτελεσμάτων και λειτουργικών αποτελεσμάτων

Επίπεδο Δυσκολίας:
Δύσκολο

Προϋποθέσεις:
Επιτυχής παρακολούθηση του ΑΟ1 και του τελικού διαγωνίσματος με παρουσίαση πιστοποιητικού παρακολούθησης.

Η Εισηγήτρια:
Η Ελίζα Μάγκλαρη, MS, L/OTR, BCP είναι παιδιατρική εργοθεραπεύτρια με πολυετή καριέρα (από το 1985). Είναι αριστούχος των ΤΕΙ Αθηνών, υπότροφος του Ιδρύματος «Α. Ωνάσης» και κάτοχος του Bachelor’s of Science στην εργοθεραπεία και του Advanced Master’s of Science στην παιδιατρική και σχολική εργοθεραπεία από το SUNY at Buffalo, ΗΠΑ. Έχει πιστοποιημένη ειδίκευση στην Παιδιατρική Εργοθεραπεία από τον Σύλλογο Εργοθεραπείας των ΗΠΑ. Άλλες ειδικεύσεις περιλαμβάνουν: SBOT (σχολική εργοθεραπεία), SIPT (Sensory Integration and Praxis Test)(1989), Νευροεξελικτική Αγωγή-Bobath για παιδιά (1988) και βρέφη (1992), Κρανιοϊερή Θεραπεία (Ι, ΙΙ και ΙΙΙ) και Μυοπεριτονιακή Λύση, μεταξύ άλλων, ενώ σε εξέλιξη είναι η πιστοποίηση της ως NDT OT Tutor. Επιτέλεσε αναπληρωματική καθηγήτρια στο Touro College, NY σε θέματα κινησιολογίας, νευρολογίας, παιδιατρικής, και μεθόδων αποκατάστασης, ενώ από το 2013 αποτελεί διδακτικό μέλος του Metropolitan College Αθηνών. Η παιδιατρική κλινική της πείρα είναι εκτενής και περιλαμβάνει από πρόωρα και νεογνά έως εφήβους σε νοσοκομεία, σχολεία και παιδικούς σταθμούς, κοινοτικά πλαίσια και ιδιωτικές κλινικές στις ΗΠΑ και στην Ελλάδα. Παρουσιάζει σεμινάρια και ομιλίες για δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς στην Ελλάδα, Κύπρο και στο εξωτερικό από το 1992 μεταξύ των οποίων και την εκπαιδευτική σειρά της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης. Εκπαιδεύτηκε ως εισηγήτρια της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης από τον οργανισμό Sensory Integration International, που ίδρυσε η A. Jean Ayres. Έχει εκτενώς μεταφράσει στα ελληνικά τη νευροβιολογική βάση και θεραπεία της αισθητηριακής ολοκλήρωσης και της Κρανιοϊερής Θεραπείας Upledger, καθώς και ένα μεγάλο αριθμό εγχειριδίων για άλλες θεραπευτικές προσεγγίσεις. Είναι επιστημονική σύμβουλος της Αναπτυξιακής Κλινικής του νοσοκομείου Παίδων «Αγία Σοφία» και υποψήφια διδακτορικού διπλώματος. Μετά από 20 χρόνια παραμονής στις ΗΠΑ, ιδιωτεύει από το 2005 στην Αθήνα μέσω του Παιδιατρικού Ινστιτούτου, στον Άγιο Στέφανο Αττικής.

Πληροφορίες:
για Δίδακτρα, Εκπτωτικές Περιόδους/Πακέτα, και Εγγραφές: στην αίτηση εγγραφής και στο Παιδιατρικό Ινστιτούτο, ΕΠΕ.