ΑΟ3: Αισθητηριακή Ολοκλήρωση-Η Κλινική Παρέμβαση της ΑΟ [Προϋπόθεση: ΑΟ2 - Όριο: 24 άτομα]

Ημερομηνία Έναρξης
Ημερομηνία Λήξης
Τιμή
Τετάρτη, 27 Ιουνίου 2018
Κυριακή, 01 Ιουλίου 2018
Εγγραφές μέχρι
Χώρος
Κυριακή, 24 Ιουνίου 2018
ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ (ΠΑΙΔ.Ι.)
Αθήνα/Αγ. Στέφανος (Παιδιατρικό Ινστιτούτο - Χελμού 35 Αγ. Στέφανος 14565)
ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ (ΠΑΙΔ.Ι.)
Δεν δεχόμαστε πλέον εγγραφές.
900,00€ 11

Εισηγήτριες:
Ελίζα Μάγκλαρη, MS, L/OTR, BCP
Μπορεί να υπάρχουν και εισηγητές από το εξωτερικό όπως Patricia Oetter, MA, FAOTA ή Tracy Stackhouse, MA, OTR. Σε αυτήν την περίπτωση το σεμινάριο θα διεξαχθεί στα αγγλικά με διαδοχική μετάφραση.

Διάρκεια σεμιναρίου:
Πέντε (5) ημέρες, 9:30-5:00 καθημερινά.

Συνολικές διδακτικές ώρες:
30 ώρες ή 3,00 CEUs (μόρια συνεχούς εκπαίδευσης). Για την απόκτηση πιστοποιητικού παρακολούθησης απαιτείται η πλήρης παρακολούθηση των ωρών κάθε ημέρας, καθώς και η επιτυχής ολοκλήρωση εργασιών και εξετάσεων.

Τι περιλαμβάνει το σεμινάριο:
Βασισμένο στο ερευνητικό και κλινικό έργο της A. Jean Ayres, Ph.D, OTR, και προσαρμοσμένο στις ανάγκες του Έλληνα θεραπευτή το σεμινάριο αυτό αναφέρεται στην κλινική εφαρμογή της θεραπείας της αισθητηριακής ολοκλήρωσης .

Ποιοι μπορούν να το παρακολουθήσουν:
Ψυχίατροι, παιδοψυχίατροι, παιδονευρολόγοι, παιδίατροι, αναπτυξιολόγοι, εργοθεραπευτές, φυσιοθεραπευτές, νευροψυχολόγοι, και γυμναστές ειδικής αγωγής. Πρέπει να υπογραμμιστεί πως το σεμινάριο είναι σχεδιασμένο για ιατρούς και επαγγελματίες υγείας που ήδη έχουν κλινική πείρα το λιγότερο 2 ετών.

Περιγραφή σεμιναρίου:
Είναι ένα δυναμικό εκπαιδευτικό κομμάτι που συνδυάζει θεωρία, εργαστήρια και τελική εξέταση. Κύριο σημείο αποτελεί η εμπλοκή των συμμετεχόντων σε εργαστήρια κλινικών παρατηρήσεων αφενός μεταξύ των συμμετεχόντων και αφετέρου σε παιδιά. Οι συμμετέχοντες –σε καθημερινή βάση- χωρίζονται σε μικρές ομάδες και αναλαμβάνουν τη θεραπεία παιδιού (ένα παιδί ανά ομάδα) κάθε πρωί επί 5 ημέρες και ενός άλλου παιδιού το απόγευμα επί 5 ημέρες (ένα παιδί ανά ομάδα). Στο ενδιάμεσο γίνονται εργαστήρια κλινικής συλλογιστικής, χρήσης εξοπλισμού και δραστηριοτήτων, εφαρμογής θεραπευτικών πρωτοκόλλων και σχεδιασμού αισθητηριακής δίαιτας, καθώς και λεπτομερούς επεξήγησης ερωτήσεων και παρατηρήσεων.

Ποιοι είναι οι εκπαιδευτικοί στόχοι του σεμιναρίου:
Οι συμμετέχοντες θα μπορέσουν να:
• Να εφαρμόσουν τη θεωρία της αισθητηριακής ολοκλήρωσης στην πράξη
• Να συνδυάσουν τα ευρήματα των αξιολογήσεων με κλινική συλλογιστική και προγραμματισμό θεραπείας
• Να κάνουν επιλογή των κατάλληλων δραστηριοτήτων, του εξοπλισμού και του χώρου ανάλογα με τον τύπο αισθητηριακής δυσλειτουργίας, καθώς και τον κατάλληλο σχεδιασμό ιδιαίτερων πλάνων θεραπείας και της οργάνωσης θεραπευτικών χώρων σε διαφορετικά περιβάλλοντα
• Να εκτιμήσουν την πορεία της παρέμβασης και προόδου στους ασθενείς τους με τρόπο τεκμηριωμένο
• Να εξηγήσουν με τρόπο κατανοητό σε γονείς και δασκάλους την επίδραση της αισθητηριακής ολοκλήρωσης σε λειτουργική και μη λειτουργική συμπεριφορά
• Να αναγνωρίσουν τη συσχέτιση μεταξύ κλινικών αποτελεσμάτων και λειτουργικών αποτελεσμάτων

  • Να αναγνωρίσουν πώς να προκαλούν την έκκληση προσαρμοστικών συμπεριφορών και να τη διαφοροποιούν από τις μη προσαρμοστικές συμπεριφορές
  • Να εκτιμήσουν την αξία της διεπιστημονικής αντιμετώπισης

Επίπεδο Δυσκολίας:
Μέτριο προς Δύσκολο

Προϋποθέσεις:
Επιτυχής παρακολούθηση του ΑΟ2 με επιτυχή ολοκλήρωση της τελικής εργασίας και με παρουσίαση πιστοποιητικού παρακολούθησης.

Η Εισηγήτριες:
Η Patricia Oetter είναι εργοθεραπεύτρια η οποία – για περισσότερα από 30 χρόνια - ασχολείται με πολλές και διαφορετικές διαγνωστικές ομάδες από νεογνά μέχρι γηριατρικούς ασθενείς και έχει δουλέψει εκτενώς σε σχολεία, ειδικά προγράμματα αποκατάστασης και ιδιωτικά κέντρα. Ο κύριος κλινικός τομέας της είναι τα βρέφη, και τα παιδιά προσχολικής, σχολικής και εφηβικής ηλικίας με μαθησιακές, επικοινωνιακές δυσλειτουργίες και δυσλειτουργίες αισθητηριακής επεξεργασίας. Έλαβε Bachelor’s of Science από το University και το Master’s of Science από το Kansas State Teachers College. Υπήρξε συνεργάτης της A. J. Ayres και κλινική εκπαιδεύτρια της κλινικής A. J. Ayres. Η κυρία Oetter προσφέρει συμβουλευτική και είναι εισηγήτρια σεμιναρίων σε δάσκαλους, γονείς και θεραπευτές στις ΗΠΑ, Ασία και Ευρώπη. Είναι επίτιμο μέλος του Αμερικανικού Συλλόγου Εργοθεραπείας και διατηρεί ιδιωτική κλινική στην Καλιφόρνια. H κυρία Oetter είναι συγγραφέας πολλών άρθρων και βιβλίων σε θέματα πάνω στην αισθητηριακή ολοκλήρωση μεταξύ των οποίων το βιβλίο “MORE: Integrating the Mouth and Out of the Mouths of Babies” και του DVD “MORE”. Διδάσκει τα σεμινάρια της αισθητηριακής ολοκλήρωσης στην Ελλάδα από το 2001, ενώ τον Σεπτέμβριο του 2009 παρουσίασε για πρώτη φορά στην Ελλάδα το σεμινάριο MORE. 

Η Tracy Murnan Stackhouse, MA, OTR είναι εργοθεραπεύτρια, πρόεδρος και ιδρύτρια του Developmental & Fragile X Resource Centre (Developmental FX) στο Denver, Colorado, ΗΠΑ. Στο κέντρο της καθοδηγεί το τμήμα εργοθεραπείας σε έρευνα, θεραπεία, αξιολόγηση και συμβουλευτική ασθενών με νευροαναπτυξιακές δυσκολίες κυρίως σύνδρομο Εύθραυστο Χ και αυτισμό. Η Tracy έχει Μaster’s στην αναπτυξιακή ψυχολογία. Είναι εκπαιδευμένη στην μέθοδο Bobath από τη Lois Bly, στο Sensory Integration and Praxis Tests (SIPT) και ειδικεύεται την αισθητηριακή ολοκλήρωση στο Children’s Hospital in Denver καθώς και στο Fragile X Research and Treatment Center. Είναι λέκτορας θεμάτων πάνω στην αισθητηριακή επεξεργασία, αμυντικότητα, αυτισμό και Εύθραυστο Χ στις ΗΠΑ και διεθνώς.

Η Ελίζα Μάγκλαρη, MS, L/OTR, BCP είναι παιδιατρική εργοθεραπεύτρια με πολυετή καριέρα (από το 1985). Είναι αριστούχος των ΤΕΙ Αθηνών, υπότροφος του Ιδρύματος «Α. Ωνάσης» και κάτοχος του Bachelor’s of Science στην εργοθεραπεία και του Advanced Master’s of Science στην παιδιατρική και σχολική εργοθεραπεία από το SUNY at Buffalo, ΗΠΑ. Έχει πιστοποιημένη ειδίκευση στην Παιδιατρική Εργοθεραπεία από τον Σύλλογο Εργοθεραπείας των ΗΠΑ. Άλλες ειδικεύσεις περιλαμβάνουν: SBOT (σχολική εργοθεραπεία), SIPT (Sensory Integration and Praxis Test)(1989), Νευροεξελικτική Αγωγή-Bobath για παιδιά (1988) και βρέφη (1992), Κρανιοϊερή Θεραπεία (Ι, ΙΙ και ΙΙΙ) και Μυοπεριτονιακή Λύση, μεταξύ άλλων, ενώ σε εξέλιξη είναι η πιστοποίηση της ως NDT OT Tutor. Επιτέλεσε αναπληρωματική καθηγήτρια στο Touro College, NY σε θέματα κινησιολογίας, νευρολογίας, παιδιατρικής, και μεθόδων αποκατάστασης, ενώ από το 2013 αποτελεί διδακτικό μέλος του Metropolitan College Αθηνών. Η παιδιατρική κλινική της πείρα είναι εκτενής και περιλαμβάνει από πρόωρα και νεογνά έως εφήβους σε νοσοκομεία, σχολεία και παιδικούς σταθμούς, κοινοτικά πλαίσια και ιδιωτικές κλινικές στις ΗΠΑ και στην Ελλάδα. Παρουσιάζει σεμινάρια και ομιλίες για δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς στην Ελλάδα, Κύπρο και στο εξωτερικό από το 1992 μεταξύ των οποίων και την εκπαιδευτική σειρά της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης. Εκπαιδεύτηκε ως εισηγήτρια της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης από τον οργανισμό Sensory Integration International, που ίδρυσε η A. Jean Ayres. Έχει εκτενώς μεταφράσει στα ελληνικά τη νευροβιολογική βάση και θεραπεία της αισθητηριακής ολοκλήρωσης και της Κρανιοϊερής Θεραπείας Upledger, καθώς και ένα μεγάλο αριθμό εγχειριδίων για άλλες θεραπευτικές προσεγγίσεις. Είναι επιστημονική σύμβουλος της Αναπτυξιακής Κλινικής του νοσοκομείου Παίδων «Αγία Σοφία» και υποψήφια διδακτορικού διπλώματος. Μετά από 20 χρόνια παραμονής στις ΗΠΑ, ιδιωτεύει από το 2005 στην Αθήνα μέσω του Παιδιατρικού Ινστιτούτου, στον Άγιο Στέφανο Αττικής.

Πληροφορίες:
για Δίδακτρα, Εκπτωτικές Περιόδους/Πακέτα, και Εγγραφές: στην αίτηση εγγραφής και στο Παιδιατρικό Ινστιτούτο, ΕΠΕ.

Location Map