Τα προγράμματα σχεδιάζονται ανάλογα με το επίπεδο της κάθε ομάδας (2-4 παιδιά) και εστιάζονται στις δεξιότητες συζήτησης (πχ. έναρξη-διατήρηση συζήτησης, αναμονής σειράς), στην βελτίωση της συμπεριφοράς (πχ. ανάπτυξη συγκέντρωσης και αναμονής), στην ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων (κοινωνικοί κανόνες, ρύθμιση φωνής, ζήτηση βοήθειας, καλή υγιεινή), στην ανάπτυξη συναισθηματικών δεξιοτήτων (ανάγνωση και ερμηνεία της γλώσσας του σώματος, αναγνώριση συναισθημάτων, κατανόηση της οπτικής των άλλων, ανάπτυξη αυτοπεποίθησης, αυτό-εκτίμησης και τρόπους προστασίας από τους εκφοβισμούς άλλων παιδιών), καθώς και στην ανάπτυξη διαπροσωπικών σχέσεων (προσέγγιση ατόμων, έναρξη και διατήρηση φιλίας, ομαδικά παιχνίδια, συναίσθηση, αντοχή στην ματαίωση ή στην άρνηση).

Ο στόχος αυτών των ομάδων είναι να αναπτυχθούν οι κοινωνικές δεξιότητες του κάθε παιδιού λειτουργικά, έτσι ώστε το παιδί να μπορεί να τις χρησιμοποιεί σε κάθε κοινωνικό περιβάλλον. Η κάθε συνεδρία διαπραγματεύεται άλλη δεξιότητα κάθε φορά, ενώ οι γονείς εκπαιδεύονται ανάλογα ώστε να συμβάλουν στην γενίκευση των δεξιοτήτων.